| Виконавчий комітет Мелітопольської міської ради Запорізької області звертає Вашу увагу на те, що на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” рішенням виконкому від 18.03.2014 №53/2 (зі змінами та доповнення) було затверджено Порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Мелітополь. |
Порядок погодження режиму роботи об’єктів визначає процедуру надання документів та погодження за узгодженням з власником зручного для населення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форм власності. Режим роботи погоджується за заявою суб’єкта господарювання у випадках: - відкриття об’єкта; - зміни суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність на об’єкті; - зміни спеціалізації об’єкта (зміни виду діяльності); - зміни існуючого режиму роботи об’єкта; - якщо режим роботи не узгоджувався з виконавчим комітетом; - закінчення строку дії раніше виданого Погодження. Режими роботи, визначені у раніше виданих дозволах на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг, дозволах на розміщення на території об’єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення, вважаються чинними до закінчення терміну дії. З метою отримання Погодження, рекомендуємо Вам звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) за адресою: вул. Чернишевського, 26. Додаткову інформацію можна отримати в управлінні з розвитку підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів виконкому за телефонами: 6-12-96, 44-45-72 або в адміністраторів ЦНАП: 44-45-44 та за посиланням: http://cnap.mlt.gov.ua/index.php/karta-saitu/29-pidpryiemnytstvo/133-pohodzhennia-rezhymu-roboty-ob-iektiv-torhivli-restorannoho-hospodarstva-ta-sfery-posluh. |