Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Хід виконання Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва

 

 Аналітична довідка про хід виконання Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Запорізькій області на 2017-2018 роки в м. Мелітополі станом 01.07.2018.


Протягом ІI кварталу поточного року структурними підрозділами виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, установами та організаціями – учасниками Комплексної програми забезпечено виконання заходів Комплексної програми згідно з пріоритетними завданнями.

За даними відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, станом на 01.07.2018 у м. Мелітополі зареєстровано всього 10731 суб’єктів підприємницької діяльності, з них: юридичних осіб – 2666, фізичних осіб-підприємців –8065.

За даними Головного управління статистики в Запорізькій області (інформація за результатами 2016 року), в місті Мелітополі на 10 тис. осіб населення доводиться 48 малих та середніх підприємств. Всього в місті діють 749 підприємств, у тому числі: 40 - середніх, 709 - малих, з них 591 - мікропідприємство.

На підприємствах міста кількість зайнятих працівників становить 12846 осіб, у тому числі на середніх підприємствах зайнято 8476 осіб, на малих - 4370 осіб, з них на мікропідприємствах - 1635 осіб.

Кількість найманих працівників на підприємствах міста - 12647, у тому числі на середніх підприємствах - 8473 особи, на малих підприємствах - 4174 особи, з них на мікропідприємствах - 1452 особи.

Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) склав всього 5437323,3 тис.грн. На середні підприємства припадає 68,7%, малі — 31,3%, мікропідприємства - 12,4% від загального обсягу реалізованої продукції по м. Мелітополю.

Важливу роль відіграє мале підприємництво в наповненні міського бюджету. Так, частина надходжень від суб'єктів малого підприємництва до місцевого бюджету за ІI квартал поточного року склала 37,7% в загальному обсязі надходжень.

З метою впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності протягом II кварталу 2018 року спеціалістами Управління ПФУ проведено 3 семінари-практикуми для 141 суб’єкта підприємницької діяльності з питань застосування положень закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”. Під час семінарів присутнім роз’яснювались зміни до законодавства, надавались консультації щодо порядку подання звітності по застрахованим особам, обговорювались питання необхідності легалізації трудових відносин, виконання законодавства в частині нарахування заробітної плати найманим працівникам не нижче встановленого мінімального рівня (3723,00 грн.)

Фахівцями Мелітопольської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Запорізькій області (далі – Мелітопольська ОДПІ) для суб’єктів господарювання протягом II кварталу 2018 року проведено 7 зустрічей з громадськістю за участю 139 осіб. Протягом звітного періоду відбулося 3 сеанси телефонного зв'язку в режимі «гаряча лінія». Організовано та проведено 4 семінарів, з них: 3 практикуми, кількість учасників – 60 осіб.

У II кварталі 2018 року на обговорення був винесений 1 проект регуляторного акта -  «Про затвердження розрахунку розміру  пайової участі  в утриманні об'єктів благоустрою та втрату чинності рішення 59 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VI скликання від 22.08.2014 № 4/1   “Про затвердження порядку визначення обсягів пайової участі фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців або юридичних осіб в утриманні об'єктів благоустрою на території м. Мелітополя".

23.04.2018 був проведений семінар щодо основних засад державної регуляторної політики для посадовців органів місцевого самоврядування, де лектором був представник Державної регуляторної служби України, а саме завідувач сектору Державної регуляторної служби України у Запорізькій області Мунтянов Олександр Степанович.

На виконання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” впровадження державної регуляторної політики у м. Мелітополі здійснювалось згідно з планами діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік.

Плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік були затверджені рішенням 35 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VII скликання від 29.11.2017 № 10, рішенням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області від 15.12.2017 № 235 та розпорядженням міського голови від 13.12.2017 № 584-р. Затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на вимогу ст.cт. 7 та 13 Закону були оприлюднені на офіційному веб-сайті Мелітопольської міської ради та її виконавчого комітету (http://mlt.gov.ua) у розділі «Регуляторна політика».

За II квартал 2018 року були розроблені 3 проекти регуляторних актів, а саме: розпорядження міського "Про проведення конкурсу з розробки сайту Мелітопольської міської ради", 2 рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області: "Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Мелітополя" та втрату чинності рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області від 28.01.2014 № 13" та  "Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області від 25.02.2009 № 45/2 "Про затвердження мережі автобусних маршрутів загального користування міста Мелітополя". З метою отримання зауважень та пропозицій зазначені проекти розміщені на офіційному сайті Мелітопольської міської ради Запорізької області у розділіРегуляторна політика”.

З метою удосконалення системи надання адміністративних послуг проводиться постійний аналіз та збільшення кількості адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі- Центр). На даний час кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, становить 128. Продовжуються переговори з представниками регіонального сервісного центру МВД щодо передачі деяких адміністративних послуг до Центру.

Суб’єктам звернення у сфері реєстрації та паспортних послуг адміністратори Центру надають детальну інформацію та допомогу в отриманні адміністративних послуг, а також в оформленні документів, необхідних для отримання послуги, повноти їх змісту та відповідності чинному законодавству України.

Продовжується моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою відгуків суб'єктів звернень. За останній місяць у відсотковому співвідношенні зі 100 відсотків відвідувачів Центру невдоволених немає, але є поодинокі випадки невдоволення, які занесенні до книги скарг.

Для інформування суб'єктів звернення інформація розміщується на веб-сайті Центру www.cnap.mlt.gov.ua. Для зручності суб’єктів звернення, у тому числі СПД, через сайт Центру є можливість перевірки стану виконання заяв для отримання адміністративних послуг.

В рамках проекту Німецького товариства GIZ “Співпраця з Німеччиною заради розвитку. Зміцнення спроможності українських територіальних громад до прийняття до прийняття внутрішньо переміщених осіб в Україні” 21 червня 2018 року у м. Дніпрі представникам Центру було передано кейс “Мобільний офіс”, який найближчим часом буде запроваджено у роботі Центру для обслуговування мешканців похилого віку, осіб з інвалідністю та осіб, які знаходяться на стаціонарному лікуванні, а саме виїзд адміністратора на адресу заявника.

З метою інвестиційної підтримки підприємництва на інвестиційному порталі http://invest-melitopol.gov.ua створено розділ основного меню «Підприємцям», де розміщено тематичні розділи «Пропозиції інвесторів», «Пропозиції міста», «Інформація», «Контакти посольств». У розділі «Контакти посольств» розміщено контактні дані посольств 67 країн світу.

Інформація щодо іноземних кампаній, які шукають партнерів в Україні, постійно розміщується у розділі “Пошук партнерів” / “Пропозиції інвесторів” українською мовою. Зокрема, у ІI кварталі 2018 року розміщено пропозиції від:

іноземного постачальника для хлібопекарської та кондитерської промисловості щодо пошуку українських виробників/експортерів вівсяної каші без ГМО у кількості 450 тонн для подальшого експорту до Норвегії;

компанії, яка працює в металургійному секторі (Хорватія) та є дистриб’ютором металопродукції для всього хорватського ринку, пропонує дистрибуційні послуги виробникам металопродукції в Україні;

«Swedish interior design company» (Швеція) - шукає іноземних партнерів з виготовлення текстильної продукції для дому;

«ТК» (Польща) - польська торгова компанія з 20-річним досвідом роботи на ринку молочної продукції, що займається купівлею та обробкою продукції для кінцевого розповсюдження, включаючи логістичні послуги. Шукає

виробника вершкового масла в блоках. Потенційні українські партнери повинні мати дозвіл та сертифікати на експорт до ЄС;

Грецької компанії, яка шукає виробників або постачальників брикетів та гранул з деревини або соняшника із України в рамках договору про надання дистриб’юторських послуг;

Польської компанії, яка шукає виробників високоякісного антистатичного робочого одягу різноманітного типу: взуття, брюки, сорочки, футболки, фартухи, шапки, рукавички, браслети, головні убори, накладки на взуття тощо. Товари повинні бути виготовлені відповідно до стандартів EN 61340 або EN 1149;

Литовської броварні з виробництва крафтового пива - зацікавлена в нових ділових партнерах по всій Європі, які мають досвід маркетингу та зв'язки з дистриб'юторами;

Французської компанії з виробництва дитячих гумових м’яких килимів для підлоги - шукає виробника гумових гранул;

Вірменської компанії-імпортера харчових продуктів, яка шукає виробників та дистриб’юторів замороженого м’яса (яловичини, свинини, птиці), макаронних виробів та зерна для співпраці за дистрибуційною угодою;

Міжнародного трейдера і оптового виробника товарів з металургійного, нафтогазового та  аграрного сектору (метал, концентрат, руда, зерно, харчові олії, нафта, газ, нафтохімія) - шукає прямих виробників сталевих заготовок з квадратним зрізом гарячого прокату (HOT ROLLED SQUARE STEEL BILLETS; ST-3SP/PS & ST-4SP/PS & ST-5SP/PS (AS PER GOST 380-94, TU U 14-2-1230-99). Потенційні партнери повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів, підтвердженими сертифікатами якості. Мова спілкування  – англійська.

Протягом II кварталу 2018 року бюджетними закладами та установами міста проведено 20 процедур закупівель, з початку року — 87, у тому числі 16 - відкриті торги (з початку року - 40 процедур). У процедурах закупівель взяли участь 20 суб'єктів господарювання, залучено до співпраці 20 суб'єктів та укладено 20 договорів.

Закуповувались комунальні послуги, продукти харчування, паливо, послуги їдалень, медичне устаткування. Загальна сума коштів за укладеними договорами становить 142398,6 тис. грн.

Місцеві виробники: ПП “Молокозавод “Олком”, ТОВ “Мелітопольський хлібокомбінат”, ТОВ “Українська торгова компанія”, ТОВ “Торговельний дім “АТІС” стали переможцями процедур закупівель.

Щодо основних заходів забезпечення виконання завдань Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в місті Мелітополі Запорізької області на 2017-2018 роки повідомляємо, що залучення суб’єктів підприємницької діяльності - місцевих товаровиробників до участі у торгах (тендерах) по закупівлі товарів, робіт (послуг) за державні кошти здійснюється за допомогою розміщення інформації про річні плани закупівель бюджетних закладів та установ м. Мелітополя на офіційному веб - порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі - системі електронних державних закупівель ProZorro.

З метою здійснення ресурсного та інформаційного забезпечення малого підприємництва формується перелік вільних об'єктів майна комунальної власності, які можливо передати в оренду у 2018 році. Після затвердження даного переліку на засіданні постійної депутатської комісії з питань земельних відносин та комунальної власності територіальної громади додаткову інформацію про об’єкти нерухомості можливо буде отримати на офіційному веб-сайті Мелітопольської міської ради Запорізької області (www.mlt.gov.ua).

Протягом ІI кварталу поточного року суб’єктам господарювання передано в оренду 4 об’єкти комунальної власності загальною площею приміщень 755,4 кв.м. У звітному періоді пільги по орендних ставках для суб'єктів господарювання не встановлювалися.

З метою проведення моніторингу ефективності використання приміщень, земельних ділянок та обладнання, наданого підприємцям в оренду, постійно проводиться активна робота по виявленню осіб, які мають поточну заборгованість по орендній платі за землю та приміщення (об'єкти), а також здійснюється контроль за своєчасним продовженням і реєстрацією нових договорів оренди.

Управлінням з розвитку підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів виконавчого комітету Мелітопольської міської ради (далі - Управління підприємництва) складено перелік тем семінарів, пріоритетність яких визначає бізнес.

Протягом ІI кварталу 2018 року проведено 7 безкоштовних семінарів для 151 суб’єкта підприємницької діяльності та незайнятих осіб.

Мелітопольське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - Управління ПФУ) забезпечило щоденне функціонування двох “гарячих ліній”, одна з яких виділена окремо для висвітлення питань необхідності легалізації трудових відносин, фактів недотримання роботодавцями норм законодавства щодо соціального захисту працівників, у тому числі для осіб, які працюють на спрощеній системі оподаткування, по якій надаються відповіді на запитання та необхідні роз’яснення. Протягом звітного періоду надано роз’яснення 1705 підприємцям та 9430 мешканцям міста.

Щомісяця в Управлінні ПФУ проводяться “прямі” телефонні лінії з різних питань його діяльності. Протягом IІ кварталу 2018 року їх було проведено 18, звернулося 32 особи, інших зустрічей — 21 для 529 осіб (з соціальними партнерами за місцем проживання).

За звітний період проведено 4 зустрічі в трудових колективах міста, охоплено 203 працівника. Посадові особи Управління ПФУ провели або взяли участь у роботі 1 "круглого столу" за участю 6 осіб.

Управлінням ПФУ налагоджено ділові відносини з редакціями всіх місцевих засобів масової інформації, газет, телебачення та радіомовлення, які надають активну інформаційну підтримку впровадженню пенсійної реформи, інформованості громадян міста з різних питань діяльності управління.

Протягом IІ кварталу 2018 року у засобах масової інформації оприлюднено 55 матеріалів, з них 11 – у пресі, 26 – на радіо, 18– на телебаченні, з цих матеріалів 14 стосувались питань необхідності надбання “легального” страхового стажу, стану наповнення бюджету Пенсійного фонду, змін у Пенсійному законодавстві для платників єдиного соціального внеску.

На веб-сайті Управління ПФУ постійно оновлюється інформація щодо стану фінансування пенсійних виплат в місті, необхідності набуття легального стажу, порядку надання звітності та сплати страхових внесків, новин в законодавстві, в організації роботи Управління ПФУ. Крім того, Управління ПФУ співпрацює з установами, організаціями, місцевими ЗМІ, які мають веб-сайти, де розміщується актуальна для мешканців міста інформація. Протягом звітного періоду на таких електронних ресурсах було розміщено 129 інформаційних повідомлень.

З листопада 2016 року оновлено веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою якого кожний працюючий має можливість перевірити інформацію з особистого рахунку в системі персоніфікованого обліку.

З метою забезпечення більшої доступності до отримання послуг у сфері пенсійного забезпечення в Управлінні ПФУ проводиться online-консультування громадян з використанням програми "Skype" (у II кварталі 2018 року звернулися 15 мешканців міста); надання відповідей на питання, що надходять в електронному вигляді (протягом II кварталу 2018 року звернулось 10 мешканців міста); надана 450 консультацій на Facebook.

Спеціалістами Управління ПФУ щомісяця проводиться моніторинг рівня нарахованого суб’єктами господарювання фонду оплати праці, рівня заробітної плати, змін чисельності працюючих. За результатами цієї роботи інформація про кращих СПД розміщується на веб-сайті Управління ПФУ. Свої пропозиції щодо нагородження суб’єктів підприємницької діяльності, які забезпечують своїм працівникам високий рівень заробітної плати, щороку направляються до виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області.

З метою надання роз’яснень податкового, митного законодавства та єдиного внеску Мелітопольською ОДПІ протягом звітного періоду в ЗМІ розміщено 31 матеріал (у друкованих ЗМІ, на радіо, на телебаченні, у мережі Інтернет). Щодня в Мелітопольській ОДПІ працює Центр обслуговування платників. З метою інформування суб’єктів господарювання в Мелітопольській ОДПІ розміщено 12 інформаційних стендів.

З метою підвищення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва в місті Мелітополі, покращення ділового клімату, підтримки місцевих товаровиробників у місті Мелітополі щосуботи проводяться ярмарки з продажу продукції місцевих товаровиробників та сільгосппродукції, в яких беруть участь сільськогосподарські підприємства Мелітопольського, Якимівського, Приазовського, Михайлівського та Веселівського районів, підприємства оптової торгівлі та переробної промисловості міста.

Протягом звітного періоду організовано роботу 40 ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. Графік проведення ярмарків розміщується на офіційному веб-порталі Мелітопольської міської ради (www.mlt.gov.ua).

У місті широко розвинена мережа торгових підприємств, об'єктів ресторанного господарства та сфери послуг. Станом на 01.04.2018 в місті налічується 1489 об'єктів торгівлі (торговельні центри, супермаркети, магазини, відділи, аптеки, АЗС та АГЗП, кіоски, торговельні павільйони), в тому числі 134 об'єкти оптової торгівлі. Також функціонує: 147 підприємств ресторанного господарства (ресторани, кафе, бари, кафетерії, кулінарії, їдальні, шкільні їдальні та їдальні у ВУЗах, буфети тощо), 16 змішаних та продовольчих ринків і торговельних майданчиків, з них: 2 оптово-роздрібних, 345 об'єктів сфери послуг, в тому числі: близько 70 перукарень, 15 автостоянок, 19 станцій технічного обслуговування, 15 готелів, стоматологічні кабінети, салони краси та масажні центри, лазні та сауни, швейні майстерні, ательє та інші об'єкти).

Крім того, в місті функціонує широко розвинута фірмова мережа підприємств - товаровиробників, в якій продукція реалізується за цінами виробника. З них у різних районах міста: ТОВ “Лідер”- 20 об’єктів, ТОВ КФ “Фантазія”- 5, ТОВ “Агро-Сервіс”- 14, ПАТ “Мелітопольський м’ясокомбінат”- 26, ТОВ “Мелітопольський хлібокомбінат”- 14, ФО-П Костриба (ТМ “Дельфин”) - 4 павільйони і 6 місць з реалізації пастеризованого молока із спеціалізованих ємностей у різних районах міста, ТОВ “Мелітопольська черешня” - 9 місць реалізації фруктів, ПП “Молокозавод - ОЛКОМ” - 2 місця з реалізації пастеризованого молока із спеціалізованих ємностей.

Протягом ІI кварталу 2018 року на базі Мелітопольського міського центру зайнятості були проведені наступні заходи: 7 міні-ярмарок вакансій, в яких взяли участь 71 особа та були запрошені представники підприємств ТОВ “Смарт фінанс”, ТОВ “Сільпо-Фуд”, ПрАТ АПК, які презентували актуальні вакансії на своїх підприємствах та в установах. На базі Мелітопольського міського центру зайнятості проведено 1 семінар “Як розпочати свій бізнес”, на який було запрошено безробітних, які перебувають на обліку та виявили бажання зайнятися підприємницькою діяльністю.

Протягом звітного періоду направлені на курси “Основи підприємницької діяльності”, які проводяться на базі ДВНЗ “Мелітопольський промислово-економічний коледж”, 6 осіб з числа безробітних, які планують відкрити власну справу.

З метою сприяння підприємницьким ініціативам безробітних проводиться постійна робота служби зайнятості у частині залучення безробітних до відкриття власної справи. У співпраці з викладачами кращих вищих навчальних закладів Украіїни створено та розміщено на онлайн – платформі проекту «Prometheus» цикли масових відкритих онлайн-курсів. Всім охочим надається

безкоштовний онлайн-доступ до найкращих навчальних курсів університетського рівня. Одним із циклів курсів є «Підприємництво», що дає змогу дізнатися про те, як створити власний бізнес в Україні.

8 безробітних отримали одноразову допомогу для започаткування підприємництва, загальна сума допомоги становить 120,7 тис. грн. Сфера здійснення діяльності: виготовлення штор, послуги у сфері права, торгівля одягом, вирощування кролів, розведення нутрій, виробництво та реалізація продуктів бджільництва, транспортна логістика.

Компенсовано 5 роботодавцям витрати єдиного внеску, загальна сума- 80,0 тис. грн. Створено 28 робочих місць.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021