Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Д О В І Д К А про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік

Д О В І Д К А

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Мелітопольської міської ради Запорізької області за 2018 рік


Виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі — виконавчий комітет) протягом 2018 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України “Про звернення громадян” та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, документів Запорізької обласної державної адміністрації.

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” функціонує електронна пошта для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі на адресу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script та впроваджено спеціальну форму “Звернутися до виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області”, яка функціонує на офіційному веб-сайті виконавчого комітету у розділі “Звернення громадян”.

26 липня 2018 року на засіданні виконавчого комітету розглянуто питання про стан роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету в І півріччі 2018 року. Прийнято рішення від 26.07.2018 № 151 “Про стан роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету в І півріччі 2018 року”. Керівниками структурних підрозділів Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету проведена відповідна робота по виконанню пунктів прийнятого рішення, здійснений контроль за станом виконання з боку керівників виконавчого комітету.

Загальна кількість отриманих виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області та опрацьованих у 2018 році звернень склала 3291 з них:

кількість звернень громадян до Урядової “гарячої лінії” склала 784, що дорівнює 24,5% від загальної кількості звернень;

до Запорізького обласного контактного центру зателефонувало 81 мешканець міста, що дорівнює 2,5% від загальної кількості звернень;

на особистому прийомі до керівників виконавчого комітету зареєстровано 425 відвідувачів, що дорівнює 13% від загальної кількості звернень;

кількість звернень громадян, отриманих за допомогою засобів електронного зв’язку, склала 88, що дорівнює 3% від загальної кількості звернень;

кількість отриманих письмових звернень, адресованих безпосередньо керівникам виконавчого комітету склала 1874, що дорівнює 57% від загальної кількості.

Загальна кількість звернень громадян, отримана та опрацьована виконавчим комітетом за 2018 рік, залишилася на рівні 2017 року, в якому було опрацьовано 3439 звернень громадян.

Кількість повторних звернень у 2018 році склала 37, або 1,1% від загальної кількості звернень громадян, та зменшилася в 1,7 рази при порівнянні з кількістю, що були зареєстровані та розглянуті у 2017 році – 63.

Кількість звернень громадян, отриманих у 2018 році за допомогою засобів електронного зв’язку при порівнянні з даними за 2017 рік залишилася без змін та складає 88 у 2018 та 89 у 2017 роках.

На особистих прийомах до керівників виконавчого комітету за 2018 рік звернулося 425 заявників з них: безпосередньо, під час проведення особистих прийомів громадян звернулося 413 запитувачів та під час проведення “гарячих” телефонних ліній - 12. При порівнянні з кількістю звернень у 2017 році, яка складала 419 громадян, у 2018 році відбулося збільшення загальної кількості громадян, які звернулися до керівників виконавчого комітету для розгляду та вирішення різноманітних питань. Протягом року керівниками міста організовано та проведено 63 особистих прийоми громадян та 3 “гарячі” телефонні лінії.

Кількість письмових звернень, адресованих громадянами безпосередньо керівникам виконавчого комітету є найчисельнішою формою звернення. Як і у минулі роки, кількість таких листів у звітному 2018 році склала 1874 звернення, що дорівнює 57% від загальної кількості звернень.

Під усіма зверненнями за звітний рік обчислюється 13708 підписів громадян, що перевищує кількість підписів під зверненнями, зареєстрованими у 2017 році, кількість яких складала 7694.

Кількість колективних листів у звітному році зросла зі 176 у 2017 році до 221 у 2018. Найбільша кількість колективних звернень зареєстрована під час отримання письмових звернень та звернень громадян на особистих прийомах керівників виконавчого комітету. Всі колективні звернення у 2018 році підписали 10638 громадян.

Серед загальної кількості отриманих у 2018 році звернень – 3212 складають заяви, що дорівнює 98%, 75 листів є скаргами, що дорівнює 2,1% та у 4 (0,1%) зверненнях запропоновані відповідні пропозиції для розгляду.

Порівняльна характеристика кількості звернень громадян за видами звернень за 2018-2017 роки представлена так:

Характеристика звернень громадян за видами

2018 рік

2017 рік

Загальна кількість звернень громадян

3291

3439

З них:

пропозиція

4 (0,1%)

2 (0,08%)

заява (клопотання)

3212 (98%)

3374 (98,2%)

скарга

75 (2,1%)

63 (1,8%)

За соціальним станом найбільша кількість звернень у 2018 році зареєстрована від пенсіонерів – 1143 (34,7% від загальної кількості), працівників – 155 (4,7%) та тимчасово безробітних – 129 (3,9%).

У зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом 2018 року, було порушено 3364 різноманітних питань.

Найбільш актуальними тематичними групами, на які припадає 98% усіх питань, є наступні:

Тематичні групи актуальних питань

Кількість

за 2018 рік

Частка

Соціального захисту

1321

39,3%

Комунального та дорожнього господарства

975

29%

Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

350

10,4%

Охорони здоров’я

122

3,6%

Житлової політики

134

4%

Аграрної політики та земельних відносин

90

2,7%

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян

70

2,1%

Транспорту та зв’язку

52

1,5%

Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

39

1,2%

Діяльності органів місцевого самоврядування

100

3%

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

30

0,9%

Разом:

3283

97,7%

На першому місці, як і у попередні звітні періоди, перебувають питання соціального захисту (39,3%), на другому місці за актуальністю – питання комунального господарства (29%), на третьому місці – питання будівництва та підприємництва (10,4%), на четвертому місці – питання охорони здоров’я та питання житлової політики (7,6% разом).

Аналіз результативності розгляду звернень, складений станом на 01.01.2019, свідчить, що 44,6% порушених у зверненнях питань вирішено позитивно, на 39,2% питань надано роз’яснення, 4,1% відмовлено у задоволенні, 6% звернень на час складання звіту знаходиться на розгляді та опрацюванні.

Увага керівників виконавчого комітету постійно акцентується на необхідності підвищення особистої відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені мешканцями міста проблеми та задовольняти їх законні вимоги.

Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва виконавчого комітету і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021