Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
До уваги пільговиків!
 
 

 Механізм виплати пільг на житлово-комунальні послуги

з 01 жовтня 2019 року

 


З 01 жовтня 2019 року запроваджено новий  механізм  виплати пільг на оплату житло-комунальних послуг.

 Передбачено  2 форми виплати пільг:

- грошова безготівкова форма;  

- грошова готівкова  форма.

При цьому порядок розрахунку пільги залишається майже незміним. Розмір пільги щомісячно розраховує управління соціального захисту населення (далі-УСЗН).

Суму пільги  УСЗН розраховує, виходячи з розміру знижки, на яку  має право пільговик згідно з Законом.

Держава виплачує кошти за пільги кожному пільговику окремо - видає готівкою або переказує на рахунок АТ «Ощадбанк».

 

Грошова готівкова форма

Виплата у грошовій готівковій формі здійснюється за умови, якщо пільговик надав відповідну заяву до УСЗН.  Таку заяву можна подавати двічі на рік: до 15 жовтня (на опалювальний період) та до 15 травня (на неопалювальний період). Для готівкової форми  пільговик може обрати будь-який з 38 уповноважених банків, з якими працює  Мінсоцполітики, а також доставку через Укрпошту.

В платіжках за комунальні послуги сума пільги не відображається. Пільговик, який отримує готівку, сплачує за спожиті комунальні послуги повну суму платіжки.

 

Грошова безготівкова форма

Пільговики, які не написали заяву на отримання пільги готівкою, отримають пільгу у грошовій безготівковой формі. Інформацію про розрахунок розміру пільги можна отримати в УСЗН. Інформацію про перерахунок пільги на комунальні установи можна отримати за телефоном колл-центру 0 800 210 800, або на сайті АТ «Ощадбанк» в особистому кабінеті пільговика.

Виплата пільг у грошовій безготівковой формі: частину платежів за пільговика здійснює АТ “Ощадбанк”, а частину  сплачує пільговик самостійно.

Перерахування коштів Ощадбанком надавачам послуг здійснюється у наступній послідовності: постачання теплової енергії, постачання та розподіл природного газу або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу, поводження з побутовими відходами, послуги з управління багатоквартирним будинком, внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

Тобто АТ  «Ощадбанк» здійснює перерахунок коштів  не за пропорційним принципом (коли за кожну послугу проводився розрахунок, виходячи з розміру знижки, на яку  має право пільговик згідно з Законом), а за пріоритетним принципом – коли спочатку проводиться оплата за тепло, газ, електроенергію і т.д. 

Якщо сума пільги достатня, то сплата всіх послуг здійснюється на 100%. Залишок коштів пільги буде перераховано на наступний місяць. Якщо суми пільги недостатньо, то сплачено буде лише за ті послуги, на які вистачить коштів. А інформацію про послуги, за які потрібно доплатити – АТ «Ощадбанк» надішле пільговику «СМС».

Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги (витрати) шляхом подання відповідної заяви до УСЗН.

АТ «Ощадбанк» щомісяця інформуватиме  пільговиків «СМС» про надходження коштів від держави, їх використання та залишок платежу за кожним видом відповідно до та переліку послуг. Відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок цих коштів, та залишок на рахунку громадяни зможуть у персональному кабінеті на сайті Ощадбанку.

Якщо тарифи на житлово-комунальні послуги не змінюються, то щомісячний розмір пільги протягом опалювального періоду буде однаковим.
Тобто, знаючи розмір своєї пільги і пріоритетний принцип оплати  Ощадбанка, пільговик може самостійно вирахувати, скільки і якому надавачу послуг має заплатити.

Після завершення опалювального періоду (орієнтовно з червня)  АТ «Ощадбанк»  надішле пільговику «СМС» про суму зекономлених коштів. Якщо пільговик має рахунок в Ощадбанку, то ці кошти автоматично будуть зараховані на  рахунок пільговика. Якщо пільговик  не має рахунку в АТ «Ощадбанк», то може його відкрити з червня по грудень поточного року і на нього будуть зараховані ці гроші для можливості зняття готівкою.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021