Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Засідання виконкому

Image8 лютого відбулося засідання виконавчого комітету Мелітопольської міської ради.

На порядок денний виносилося дванадцять питань: планові, житлові, архітектурні, МБТІ, комунальної власності, питання ЖКГ, про тарифи, соціального захисту, торгівельної діяльності, транспортних перевезень, опікунської ради та інші.

Всі питання були розглянуті й по кожному з них були прийняті відповідні рішення.

Серед інших питань на засіданні виконкому було затверджено проект рішення „Про організацію громадських робіт у 2007 році”. Відповідно до цього проекту та на виконання Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», згідно із ст.. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Мелітопольської міської ради вирішив:

Підприємствам, організаціям, установам міста організувати оплачувані громадські роботи у 2007 році в кількості 680 робочих місць:

- управління праці, соціального захисту та житлових субсидій Мелітопольської міської ради - 50;

- Мелітопольсько-Веселівський об'єднаний районний військовий комісаріат - 5;

- комунальний заклад «Мелітопольський притулок для неповнолітніх» - 5;

- ТОВ ВКФ «Рубеж» - 100;

- ТОВ «Електрод» - 50;

- ПП «Омега-2» - 50;

- ДП дослідне господарство «Мелітопольське» - 420.

Також на засіданні виконкому було розглянуто звіт про роботу Санітарно-адміністративної інспекції, який доповідав начальник цієї установи Борис Крючков:

З метою поліпшення санітарного стану, благоустрою, забезпечення чистоти та порядку у місті та на підставі рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 29.08.2002 №91/1 "Про закріплення територій та забезпечення санітарного стану, благоустрою і зимового утримання територій підприємств, учбових закладів, організацій незалежно від форм власності", рішення Мелітопольської міської ради від 29.10.2004 №6 "Про затвердження правил благоустрою територій, дотримання чистоти м. Мелітополя" та згідно з п.7 ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст.152 та ст. 105 Кодексу України про адміністративні правопорушення, згідно з Указом Президента України від 06.08.1998 №855 День довкілля у поточному році припадав на 19 квітня, у зв'язку з чим розпорядженням міського голови від 16.03.2006 №150-р "Про організацію проведення Дня довкілля у м. Мелітополі" було оголошено місячник санітарного благоустрою, присвячений Дню довкілля, з 20 березня по 20 квітня 2006 року, призначений день загальноміської Толоки на 13-14 квітня 2006 року.

У рамках місячника здійснені заходи, спрямовані на приведення закріплених територій у відповідний санітарний стан, озеленення, благоустрій міста, очищення водних джерел, збереження біологічного різноманіття.

Обсяги виконаних робіт до Дня довкілля з 20 березня по 20 квітня 2006 року:

- кількість людей - 18200 осіб;

- кількість підприємств - 121 од.;

- кількість учбових закладів - 53 од.;

- посадка дерев - 1025 шт.;

- посадка кущів - 375 шт.;

- приведено в належний стан парків - 32,3 га;

- приведено в належний стан скверів - 9,1 г ;

- приведено в належний стан газонів-156,4 га;

- ліквідовано звалищ - 3 од.;

- зібрано наносного ґрунту - 260 т;

 - організовано студентських десантів на прибирання зелених зон міста – 11;

- витрачено коштів - 234000 грн.

У своїй роботі ми керуємося Положенням про санітарно-адміністративну інспекцію. Наше основне завдання - проводити профілактичну роботу з підприємствами й організаціями, громадянами по попередженню порушень «Правил санітарного стану, чистоти й благоустрою території міста», стежити за всіма видами розкопувань і строками відбудовних робіт і інші питання.

У 2006 році велика увага приділена збиранню побутового сміття й забезпеченню чистоти внутріквартальних територій і приватного сектору. З метою наведення порядку проведені такі роботи:

- складено адміністративних. протоколів - 74 шт.;

- видано офіційних попереджень -146;

- розглянуто усних скарг - 650;

- проведено рейдів - 58;

- розглянуто письмових скарг - 58;

- ліквідовано несанкціонованих смітників - 38;

- відправлено телефонограм - 334;

- видано ордерів на виробництво земельних робіт - 1128;

- проведено перевірок виконання земельних робіт - 974.

За 5 місяців минулого року розглянуто 106 заяв на обстеження 373 дерев і 57 чагарників, прийняті відповідні рішення.

У місті останній час почастішали випадки розриття вулиць для виконання планових і аварійних робіт. Термін земляних робіт затягується, значна частина їх виконується з низкою якістю. Все це ускладнює роботі міського транспорту, сприяє виникненню дорожньо-транспортних пригод, погіршує благоустрій міста. Прибирання центральних вулиць, обслуговування прибордюрних зелених зон, вивіз сміття заслуговує великої уваги з боку КП «Чистота» і КАТП-082803. Прийшов час перегляду й збільшення кількості вулиць по прибиранню доріг і тротуарів. Прибирання необхідно робити хоча б 1-2 рази на місяць.

Необхідно офіційно узаконити додаткову плату за вивіз будівельного сміття із дворових територій з мешканців, що роблять ремонт або реконструкцію своїх квартир. Останнім часом надходять пропозиції депутатів міської ради із проханням посилити контроль за розглянутими питаннями.

Із цією метою ведеться роз'яснювальна робота з головами вуличних комітетів, квартальними, приватними особами, представниками підприємств усіх форм власності щодо скарг. Виконуються накази уповноважених виконкому. Постійно ведеться робота по виявленню незаконних звалищ та контроль за їх ліквідацією. Регулярно проводяться рейди зі ЗМ1, висвітлюються недоліки.

Про фінансово-господарську діяльність КП «Житлосервіс-авіа» за 2006 рік на засіданні виконкому звітував дирктор цього комунального підприємства Юрій Пруденко:

КП "Житлосервіс-авіа" надає населенню, бюджетним установам та іншим споживачам послуги комплексно, у тому числі:

- ремонт и утримання житлових будинків та прибудинкових територій;

- теплопостачання;

- водопостачання;

- водовідведення.

Збудовані у довоєнний період та з 1950 року, житло та інфраструктура, які забезпечують життєдіяльність військового містечка, будувались для тимчасового автономного проживання військовослужбовців та їх родин, у тому числі котельня, яка забезпечує теплом житлові будинки та військові частини і комплекс об'єктів, споруд та мереж, зв'язаних єдиним технологічним процесом добування та транспортування питної води, відведення та очищення комунальних стічних вод.

У 2002 році на баланс підприємства були передані житлові будинки та споруди у стані, потребуючим капітального ремонту, реконструкції котельні, оновлення насосного обладнання водозабору, очисних споруд та ремонту мереж.

Так як житлові будинки у більшості будувались у довоєнні роки та з 1950 року, то внутрішньобудинкові мережі, покрівлі та окремі частині конструктивних елементів потребують реконструкції та капітального ремонту.

У 2006 році окрім планово-попереджувальних ремонтів підприємством виконай поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопроводу та каналізації у чотирьох будинках на суму 86,1тис.грн.

До обслуговуючих будинків у військовому містечку у листопаді 2006 року приєднались 8 будинків по вул. П.Ловецького і у теперішній момент підприємство обслуговує 44 житлових будинка загальною площею 111,14тис.кв.м.

Із міського бюджету у 2006 році виділені 219,3тис.грн., які були витрачені на капітальний ремонт покрівель 3-х житлових будинків на суму 103,5тис.грн. та ремонт під'їздів 7-ми будинків по вул. П.Ловецького на суму 115,8тис.грн. На цей час сплачено тільки 164,6тис.грн.

У 2006 році підприємство витратило 851,2тис.грн. на обслуговування житлового фонду при доходах 679,8тис.грн. Збитки на цю послугу склали 171,4тис.грн., так як тариф, затверджений рішенням Міськвиконкому за №20 від 21.01.2005р. не відповідає фактичним витратам, які у продовж 2005-2006 років збільшувались внаслідок об'єктивних причин, так: підвищення вартості ПММ на 14%, електроенергії на 80%, підвищення загального рівня матеріальних витрат внаслідок загального рівня інфляції за 2 роки на 22,6% та рівня заробітної плати у співвідношенні з діючим законодавством. Фактична вартість обслуговування 1кв.м. житла за 2006 рік склала 0,88грн., подорожчання складає 0,26грн. проти затвердженого тарифу 0,62грн.

З 26 жовтня 2006 року рішеннями Виконкому №№215/2; 215/3 затверджені та введені у дію нові тарифи на теплопостачання, водопостачання та водовідведення. Тарифи розроблені та затверджені на 2006 рік, а так як вони діють практично з листопада, то збитки за 10 місяців не були перекриті і за 2006 рік склали: по теплопостачанню - 41,2 тис.грн.; по водопостачанню-87,2 тис.грн.; по водовідведенню - 70,7 тис.грн.

На собівартість робіт у 2006 році окрім підвищення цін на енергоносії, вплинули низькі температури зовнішнього повітря у січні-лютому 2006 року, зношеність обладнання котельні по вул. Гвардійській, насосного обладнання на водозаборі, насосній станції та на очисних спорудах, зношеність мереж.

Так із-за низького КПД парового котла, у зв'язку з цілковим матеріальним зносом обладнання, зношеності теплових мереж підприємство понесло додаткові витрати по витратам газу, води, електроенергії на вироблення Гкал.

У зв'язку з низькими температурами зовнішнього повітря на початку року для забезпечення нормального температурного режиму у домівках споживання газу для населення збільшилось на 92,5тис.грн. (0,31грн. на 1кв.м опалювальної площі), що вплинуло на собівартість витрат у 2006 році.

Витрати на виробництво усіх видів послуг склали 3098,7тис.грн., у тому числі: утримання та ремонт житлового фонду - 851,2тис.грн.(27,5%); теплопостачання - 1473,1тис.грн.(47,5%); водопостачання - 364,7тис.грн.(11,7%); водовідведення - 342,9тис.грн.(11,3%). У склад затрат увійшли витрати на:

- електроенергію - 503,3тис.грн.(16,2%);

- природний газ - 788,8тис.грн.(25,7%);

- поточний ремонт житлового фонду - 86,1тис.грн.(2,7%);

- інші матеріальні витрати (матеріали, ПММ, запчастини, знос МЦП та інше) - 308,1тис.грн.(9,9%);

- заробітна плата - 817,5тис.грн.(26,4%);

- відрахування у соціальні фонди - 304тис.грн.(9,8%);

- амортизація - 163,7тис.грн.(5,3%);

- інші операційні витрати (податки, збори, обов'язкові платежі) - 126,3тис.грн.(4,0%).

За звітний фінансовий період чистий доход від реалізації послуг склав 2020,6тис.грн., у тому числі:

- від поточного ремонту та утриманню житлового фонду - 471,7 тис.грн., або 23,3%;

- теплопостачання - 1143,6 тис.грн. або 56,6%;

- водопостачання - 206,4 тис. грн. або 10,2%; - водовідведення – 198,9 тис. грн. або 9,8%.

Загальна сума пільг та субсидій за видами послуг склала 641тис.грн.

Окрім того підприємством отримай доход від надання послуг підприємствам та населенню у сумі 46,2тис.грн.

Збитки підприємства за 2006 рік по собівартості послуг склали 325тис.грн. та 46,2тис.грн. по іншим операційним витратам, у тому числі:

- санкції фонду соціального захисту інвалідів - 11,6тис.грн.;

- ПММ для використання легкового транспорту - 4,7тис.грн.;

- пільги дітям, сирітам, уповноваженим будинків - 29,9тис.грн.

Дебіторська заборгованість на 01.01 2007года склала 502,3тис.грн., у тому числі:

- населення - 397,3тис.грн.;

- місцеві бюджетні установи - 14,9тис.грн.;

- інші споживачі (у т.ч. в/частини) - 91,5тис.грн.

Кредиторська заборгованість на 01.01 2007року склала 402тис.грн., у тому числі:

- ДК «Газ України» - 163,5тис.грн.;

- ММРЕМ - 88,8тис.грн.;

- інші (з/плата на 01.01.2007р., відрахування у соціальні фонди, розрахунки з бюджетом)- 149,8тис.грн.

Заборгованості по заробітній платі підприємство немає, середня заробітна плата одного працівника складає 584грн.

Фактична чисельність у еквіваленті повної зайнятості робітників склала Пбчоловік, у тому числі АУП - 18 чоловік або 15% та робітників - 98 чоловік або 84% від загальної кількісті.

Виходячи з вищенаведеного за 2006 фінансовий рік збитковими стали не тільки ремонт та утримання житлового фонду, але й інші послуги за рахунок того, що у 2006 році затверджені Виконкомом тарифи не відповідали фактичним витратам підприємства за видами послуг.

Ураховуючи, що відповідно з Постановою кабінету Міністрів України №1697 від 08.12.2006р. вартість природного газу для бюджетних установ та інших споживачів збільшилась до 992грн., вартість електроенергії на 11,9%, рівень мінімальної заробітної плати згідно з діючим законодавством та галузевою угодою на 7%, необхідно переглянути діючи тарифи не тільки для бюджетних установ та інших споживачів по теплопостачанню, але й для всіх видів послуг ио всім категоріям споживачів або згідно ст.31 Закона України «Про житлово-комунальні послуги» відшкодувати з місцевого бюджету різницю між діючими тарифами та фактичними витратами на послуги.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021