Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Засідання виконкому

Image21 лютого відбулося засідання виконавчого комітету Мелітопольської міської ради.

На порядок денний виносилося тринадцять питань: планові, житлові, архітектурні, МБТІ, питання будівництва та реконструкції, питання ЖКГ, про тарифи, фінансові, соціального захисту, торгівельної діяльності, транспортних перевезень, опікунської ради та інші.

Всі питання були розглянуті й по кожному з них були прийняті відповідні рішення.

На засіданні виконкому було розглянуто звіт про роботу комунального підприємства „Центральна міська аптека №171”, який довів до відома присутніх завідуючий КП „ЦМА №171” Сергій Кліменко:

ImageКомунальне підприємство "Центральна міська аптека № 171" створено на комунальній власності Мелітопольського міської ради.

Зареєстровано виконкомом Мелітопольської міської ради народних депутатів 17.12.1992р. реєстраційний номер № 29 Рішення № 320/30.

Підприємство є закладом охорони здоров'я і створене з метою забезпечення продукцією медично-фармацевтичного призначення (лікарські засоби, вироби медичного призначення, хімреактиви, дезінфікуючі засоби, рентген плівка, засоби діагностики, предмети санітарії та гігієни) населення, лікувально-профілактичних закладів м. Мелітополь та інших закладів.

Згідно свідоцтва управління статистики м. Мелітополь, види діяльності підприємства:

- роздрібна торгівля фармацевтичними товарами;

- роздрібна торгівля медичними та ортопедичними виробами;

- оптова торгівля фармацевтичними товарами;

- роздрібна торгівля парфумерією та косметичними товарами;

- виробництво фармацевтичних препаратів;

- виробництво основних фармацевтичних продуктів.

Оптовою торгівлею фармацевтичними товарами підприємство не займається.

Для впровадження даних видів діяльності, підприємство має дві відповідні ліцензії державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Структура підприємства складає:

- 9 аптек;

- 9 аптечних пунктів;

- 1 аптечній кіоск.

На підприємстві працює 102 працівника, з них спеціалістів (провізори та фармацевти) 72 людини та 30 чоловік - бухгалтерія та допоміжній персонал. Всі спеціалісти пройшли курси підвищення кваліфікації, 40 з них, мають присвоєну кваліфікаційну категорію. Кожного року всі працівники підприємства проходять медичний огляд. На підприємстві працює 4 інваліди.

Станом на 01.02.2007р. підприємство не має заборгованості по заробітній платі, по податкам та іншим видаткам. На підприємстві є кредиторська заборгованість перед постачальниками, але вона відповідає терміну оплати за отриманий товар.

Товарообіг підприємства у 2006 році склад 8228,5 млн. грн. Ріст товарообігу у порівнянні з 2005 роком збільшився на 773,1 тис. грн. або 10,4%.

Підвищення товарообігу пов'язано частково збільшенням собівартості медикаментів та виробів медичного призначення, та фактичного збільшення товарообігу. Збільшення товарообігу дало можливість підприємству отримати додатково 186 тис. грн. (збільшення прибутку від реалізації медикаментів).

Фонд заробітної плати підприємства склав у 2006 році 903 тис. грн. У порівнянні з 2005 роком зріст склав 91,6 тис. грн. або 113 %.

Зі збільшенням фонду заробітної плати збільшилися видатки у фонди.

У 2006 році вони склали 337,7 тис. грн. - у порівнянні з 2005р. зріст склав 19 тис. грн. або 6 %. У 2006 році підприємство перерахувало 224 тис. грн. податків, що на 30 тис. грн. більше у порівнянні з 2005 роком.

Особливо, потрібно звернути увагу на загальногосподарські витратити поточної діяльності:

- вартість витрат по електроенергії склало 35,9 тис грн. Збільшення склало близько 8,5 тис. грн., агальна кількість спожитої електроенергії майже не змінилося, а зріст склав за рахунок збільшення собівартості електроенергії;

- вартість за водопостачання склало 9,5 тис. грн.. Зріст склав 3,5 тис. грн., збільшення склало за рахунок збільшення собівартості їм води та стоків; - вагоме збільшення відбулося за оплату опалення приміщення. У 2006 році вартість опалення склала 64,4 тис. грн. Зріст склав 20,6 тис. грн.

У зв'язку з видами певних видів діяльності (наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори) 9 аптек підприємства знаходяться під охороною Державної служби охорони при УМВС України у Запорізькій області м. Мелітополь.

Вартість охорони за останні два роки складає:

- 2005г. - 49,6 тис. грн.;

- 2006г. - 52,5 тис. грн.;

- 2007г. - 63,1 тис. грн.

Не зважаючи на збільшення витратної частини, чистий прибуток підприємства у 2006 році склав 149,7 тис. грн.

110 тис. гри., з даної суми, направлено у фонд розвитку підприємства на покращення матеріальної бази підприємства, проведення ремонтів аптек та структурних підрозділів. Більшій кількості приміщень аптек та структурних підрозділів більш 35 років. Багато приміщень потребують не тільки косметичного, але й по котрим позиціям капітального ремонту.

На жаль, на сьогоднішній день, приміщення аптек та аптечних пунктів неможливо зрівняти з аптека комерційних структур. Аптечні меблі на підприємстві ,обладнання мають великий моральний та фізичний знос, та потребують термінової фінансової підтримки.

У 2006 році на підприємстві було проведено ремонтів приміщень на суму 72,1 тис. грн. На даний час, у 2007 році вже проведено ремонт аптечного пункту та приміщень одної з аптек на суму близько 29 тис. грн.

У 2006 році придбано основних засобів на суму більш 70 тис. грн..

За січень та лютий 2007 року на придбання основних засобів вже витрачено 20 тис. грн. (придбано 4 реєстратора розрахункових операцій та 3 комп'ютери)

Також слід відмітити, що деякі види діяльності підприємства, з зору соціальної направленості, прибутку не приносить:

1. Реалізація наркотичних психотропних лікарських засобів та прекурсорів. Даний вид діяльності фінансово місткий (охорона приміщень, транспортування даної групи препаратів при отриманні у супроводі Державної служби охорони при УМВС України у Запорізькій області, постійно зростаючі вимоги до охоронного обладнання, заміна постійно старіючого обладнання (велика собівартість нового обладнання), регулярне огляд у нарколога (сертифікати) та ін.)

2. Виготовлення лікарських засобів в умовах аптеки. Даний вид діяльності трудомісткий (потребує постійного підвищення кваліфікації спеціалістів), фінансово місткий (виготовлення лікарських засобів потребує постійного ремонту приміщень для виготовлення ліків, наявність приміщень з відповідними площами, велика кількість різноманітного обладнання, проведення метрологічної перевірки, гідравлічне випробування сосудів під тиском, особливої уваги інспекції по контролю якості лікарських засобів).

Для забезпечення доступності ліків виготовлених у аптеках та в перше чергу для малозабезпечених верст населення, на теперішній час підприємство працює по тарифам 1998 року. Збільшення собівартості комунальних послуг, опалення, метрологічного забезпечення, електроенергії не забезпечене даними тарифами. Дану трату прибутку підприємство відшкодовує за рахунок інших видів діяльності.

3. Підприємство утримує аптечний пункт (Піщанська амбулаторія). У зв'язку з низьким товарообігом даного аптечного пункту, його утримання є збитковим. Але, у зв'язку з віддаленням Піщанської амбулаторії, категорій населення, які користуються даним аптечним пунктом, даний аптечних пункт продовжує свою роботу.

Слід відмітити увагу на співпрацю з лікувально-профілактичними закладами м. Мелітополь. У 2006 році при відпуску медикаментів та виробів медичного призначення ЛПЗ м. Мелітополь, була зроблена знижка на відпущені медикаменти у розмірі 50000 грн.. У впродовж останніх років, середня заборгованість ЛПЗ м. Мелітополь складає біля 40 тис. грн. Були випадки, коли заборгованість досягала 135 тис. грн.

Особливу подяку у вирішенні даного питання хочу висловити виконавчому комітету, фінансовому управлінню, відділу охорони здоров'я м. Мелітополь, станом на 01.01.2006 та 01.01.2007 років заборгованість була повністю погашена. Підприємство завжди старалося піти на зустріч лікувально-профілактичних закладів м. Мелітополь, але велика заборгованість лікувальних закладів ставить під загрозу виконання договірних зобов'язань підприємства та постачальників.

Одним з питань, який не дає можливості у повному обсязі вирішувати питання медикаментозного забезпечення населення, є Закон України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти". На даний час, на фармацевтичному ринку України зареєстровано близько 24000 лікарських засобів та їх форм. Немає ні жодної фармацевтичної фірми, у якої був би весь асортимент медичного товару. З цих причин на підприємстві більш 20 постачальників. Але є препарати, з якими постачальники не працюють (наприклад, вітчизняні інсуліни). Для закупівлі цих препаратів необхідно заключити договір поставки, але без тендерної процедури це робити заборонено. Тендерна процедура триває не один місяць. Клієнт (покупець) не буде чекати даний термін, він піде до комерційних структурі, на які даний закон України не має впливу. Це приводе до утрати потенційних клієнтів, зменшенню товарообігу та, як слідство, прибутку.

Аналізуючи вище означене, можливо зробити висновок:

Позитивна сторона:

1. Не зважаючи на жорстку конкуренцію зі сторони комерційних структур, підприємство працює стабільно, має прибуток по результатах фінансово-господарської діяльності;

2. Підприємство повністю укомплектовано спеціалістами;

3. Має повний набір юридичних документів для повноцінної роботи підприємства.

4. Не має заборгованості по жодному виду податків та витрат.

5. Хоча у не великих об'ємах, підприємство проводить ремонт приміщень, закупає основні засоби.

 

Негативна сторона:

1. Великий моральний та фізичний знос основних засобів (обладнання, меблі, оснащення аптек).

2. Певні труднощі у своєчасному забезпеченні специфічними препаратами, (тендерна процедура закупівлі).

3. Часткова комп'ютеризація підприємства.

Вимоги роботи з лікувально-профілактичними закладами м. Мелітополь, Державним казначейством потребує повної комп'ютеризації підприємства.

Від вирішення даних питань залежить повноцінна, рентабельна, стабільна робота підприємства.

 

Серед інших питань на засіданні виконкому було затверджено проект рішення „Про призначення тимчасового перевізника”, який вносив завідувач сектором з питань транспорту.

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про транспорт", "Про автомобільний транспорт", згідно з заявами про відмову від обслуговування міських маршрутів загального користування та з метою забезпечення необхідного рівня впорядкування перевезень пасажирів у місті Мелітополі та виконання вимог транспортного законодавства України виконавчий комітет Мелітопольської міської ради вирішив:

1. Призначити приватного підприємця Науменка Володимира Петровича тимчасовим перевізником пасажирів на маршруті №18 "Лермонтова-Бєлякова" терміном на три місяці з режимом роботи з 05.00 до 24.00.

2. Призначити КП "Автоколона №3" тимчасовим перевізником пасажирів терміном на три місяці з режимом роботи з 05.00 до 24.00 на наступних маршрутах: - маршрут № 7 «Залізничний вокзал-Кірова»; - маршрут № 16 «Рефма-Лісопарк»; - маршрут № 23 «Залізничний вокзал-Шмідта».

3. Сектору з питань транспорту відділу з економіки та перспективного розвитку міста виконкому Мелітопольської міської ради в термін до 21.02.2007 року підготувати для підписання договори на тимчасове перевезення пасажирів у відповідності до п.1 та п.2 цього рішення.

4. Пільгові перевезення здійснювати у відповідності до рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 28.12.2006 №275/2 "Про організацію перевезень пасажирів у м. Мелітополі" та підписаними договорами.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Попова В.М.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021