Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Виконання заходів Комплексної програми розвитку малого підприємництва станом на 01.04.2013

Станом на 01.04.2013 у м. Мелітополі зареєстровано всього 17361 суб’єкт підприємницької діяльності, з них юридичних осіб – 2007, фізичних осіб-підприємців – 15354. Протягом звітного періоду (у І кварталі) зареєстровано 26 юридичних осіб та 174 фізичних осіб-підприємців, взято на облік 3 юридичні особи та 7 фізичних осіб-підприємців, знято з обліку 5 юридичних осіб та 10 фізичних осіб-підприємців, припинено державну реєстрацію 60 юридичних осіб та 222 фізичних осіб-підприємців.  
Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до місцевого бюджету за підсумками звітного періоду фактично склала 35,9% у загальному обсязі надходжень (14587,5 тис. грн.). У минулому році цей показник за аналогічний період склав 25,3%.

За інформацією Мелітопольського міського центру зайнятості, протягом звітного періоду 19 осіб з числа безробітних пройшли навчання за професіями, що дають змогу безробітним працевлаштовуватися у сфері малого підприємництва або започатковувати власний бізнес, 10 осіб отримали одноразову фінансову допомогу для організації підприємницької діяльності на суму 107,57 тис. грн.

Спеціалістами центру в звітному періоді проведено 13 безкоштовних семінарів для безробітних, в яких взяли участь 198 осіб.

За інформацією начальника управління комунальною власністю Мелітопольської міської ради, протягом І кварталу поточного року передано в оренду 3 об’єкти загальною площею 146,1 кв.м. У власність об’єкти протягом звітного періоду не передавалися. Пільги по орендних ставках для суб’єктів малого підприємництва протягом звітного періоду надано одному суб’єкту господарювання на підставі рішення 33 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області IV скликання від 31.01.2013 № 3/4 «Про встановлення відсотка орендної ставки за оренду об’єктів комунальної власності».

Станом на 01.04.2013 адміністраторами  Центру з видачі документів дозвільного характеру видано 145 документів дозвільного характеру та зареєстровано 13 декларацій, спільно з представниками місцевих дозвільних органів надано 152 консультації.

З метою підтримки місцевих товаровиробників та насичення споживчого ринку товарами за цінами виробників, у місті Мелітополі щотижня проводяться ярмарки. З початку року проведено 13 ярмарків, в яких взяли участь виробники харчової та сільгосппродукції міста Мелітополя, Мелітопольського, Приазовського, Якимівського районів. На ярмарках реалізовано 170 тонн сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки на суму близько 1,7 млн. грн. Напередодні 8 Березня проведено святковий ярмарок та організовано стоякову торгівлю на свято Масляної.

Протягом звітного періоду бюджетними закладами та установами міста проведено 70 процедур закупівель (з яких 14 відмінені) із залученням суб’єктів підприємницької діяльності. Закуплено: продукти харчування, комунальні послуги, послуги для житлово-комунального господарства (ремонт доріг, ремонт світлофорів, вивіз ТПВ та інше), пально-мастильні продукти.

Протягом І кварталу 2013 року в управлінні Пенсійного фонду України в м. Мелітополі та Мелітопольському районі (далі – Управлінні) забезпечено щоденне функціонування двох «гарячих» ліній, одна з яких виділена окремо для платників спрощеної системи оподаткування, по якій надаються відповіді  на запитання та необхідні роз’яснення, протягом кварталу надано роз’яснення 113 підприємцям. Фахівцями Управління проведено 9 «прямих» телефонних ліній, на які за роз’ясненнями звернулося 19 громадян. Для платників внесків, як юридичних, так і фізичних осіб,  у конференц-залі управління було проведено 13 семінарів, в яких взяли участь 390 осіб. Щомісячно посадовими особами управління проводяться семінари в міському Центрі зайнятості для мешканців міста, які мають статус «безробітній».

Управлінням  налагоджено ділові відносини з редакціями всіх місцевих засобів масової інформації, газет, телебачення та радіомовлення, які надають активну інформаційну підтримку впровадженню пенсійної реформи, інформованості громадян міста. Протягом звітного періоду в засобах масової інформації оприлюднено 55 матеріалів,  з них  31  – у пресі, 5 – на радіо, 19 – на телебаченні, з цих матеріалів 21 стосувалося питання  погашення заборгованості до Пенсійного фонду України та порядку сплати страхових та єдиного соціального внесків суб'єктами підприємницької діяльності. Начальник управління брав   участь у прямому ефірі на місцевому телебаченні.

На веб-сайті управління постійно оновлюється інформація щодо стану фінансування пенсійних виплат у місті, стану заборгованості з платежів до ПФУ, новин у законодавстві, в організації роботи управління. На сайті викладаються інформаційні матеріали стосовно діяльності управління, основних показників роботи управління, змін у законодавстві щодо порядку розрахунків по єдиному соціальному внеску та строків надання звітності підприємцями міста за результатами роботи у 2012 році. Крім того, спеціалісти Управління постійно беруть участь у роботі  «мобільного соціального офіса», який працює в режимі єдиного вікна. Для оперативного інформування населення міста, як пенсіонерів, так і підприємців,  в Управлінні розміщено 53 інформаційні стенди. Управлінням налагоджено роботу  з кожним з підприємців, які здійснюють підприємницьку діяльність у м. Мелітополі.

Фахівцями Мелітопольської об’єднаної державної податкової інспекції Запорізької області (далі – Мелітопольська ОДПІ) для суб’єктів господарювання в I кварталі проведено 6 прес-конференцій та брифінгів, 10 «круглих столів», 6 «гарячих ліній». Основні теми та питання зазначених заходів: «Нарахування заробітної плати найманим працівникам», «Декларування доходів», «Підсумки роботи податкової інспекції за рік», «Зміни в податковому законодавстві», «Надання звітності», «Оподаткування прибутку підприємств», «Нарахування штрафних санкцій», «Заробітна плата в конвертах» та інші. Проведено 21 семінар, в яких взяли участь 805 осіб. Теми семінарів: «Податкове законодавство», «Податковий кодекс», «Податкова звітність», «Зміни в законодавстві» та інше.

З метою надання роз’яснень податкового законодавства протягом звітного періоду в друкованих ЗМІ розміщено 50 статей, здійснено 264 виступи на радіо, по телебаченню – 223, у мережі Інтернет розміщено 99 інформаційних матеріалів.

Щодня працює довідкова телефонна лінія «007» та консультаційний пункт Мелітопольської ОДПІ, протягом звітного періоду надано 11 відповідей на письмові запити, надано в телефонному режимі та усних консультацій 6961. З метою інформування суб’єктів господарювання в Мелітопольській ОДПІ розміщено 12 інформаційних стендів. Для ознайомлення більш широкого кола громадян зі змінами податкового законодавства проведено 62 виїзні зустрічі у трудових колективах та з громадськими організаціями.

З метою оперативного інформування суб’єктів господарювання 29 січня, 26 лютого та 26 березня поточного року проведено «дні відкритих дверей» для представників бізнесу міста Мелітополя із залученням  керівників дозвільних та контролюючих установ міста.

Основними проблемами, що на думку суб’єктів господарювання заважають розвитку підприємництва, є відсутність чітко сформульованої через систему правових актів державної політики у сфері підтримки малого підприємництва; збільшення адміністративних бар'єрів (реєстрація, ліцензування, сертифікація, системи контролю і дозвільної практики, регулювання орендних відносин тощо); відсутність реальних та дієвих механізмів фінансово-кредитної підтримки; надмірний податковий тиск і обтяжлива система звітності; невпевненість підприємців у стабільності умов ведення бізнесу, діяльність «тіньових» підприємств.»
< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2021