Розгляд звернень громадян - «точка зростання» на шляху до діалогу |
| У ході реформування сфери оподаткування міністерство доходів та зборів орієнтується на точки «зростання» за основними напрямами, що закладені у Національному плані дій на 2013 рік. Окрім бюджетоутворюючих податків, керівництво Міндоходів вбачає не менш важливою «точкою зростання» роботу у напрямі підвищення податкової культури громадян та підтримання постійного діалогу між ними та податковою. Тож, громадяни запитують, а податкова - відповідає.
З початку року до Мелітопольської ОДПІ надійшло 45 письмових звернень громадян, що на 26 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року (71), з них: 45 заяв (100%), скарги та пропозиції до податкової інспекції не надходили. |
Особистий прийом громадян в Мелітопольській ОДПІ проводиться згідно з затвердженими графіками. З початку року посадовими особами Мелітопольської ОДПІ було проведено 49 особистих прийоми, з них начальником прийнято 10 громадян, в т.ч. 8 - на виїзних прийомах, заступниками начальника прийнято – 36 громадян, в т.ч. 32 на виїзних прийомах та 3 особистих прийоми здійснено іншими посадовими особами.
|